27 december 2010

Sista måndagslistan 2010

Höll på att missa att det är måndag eftersom jag har noll koll nu när det är helgdagar titt som tätt och jag är ledig från jobbet. Men klart att det blir en måndagslista a´la Jennyn även idag.

Idag är jag lite extra glad över att:

♥ vi haft en mysig jul tillsammans med våra familjer.
♥ L blivit så glad över sina julklappar :-)
♥ jag kunnat vara lite ledig och fått sova ut i 2 dagar nu :-)
♥ jag just fått veta att några vänner ska ha barn :-D
♥ L var såå duktig som lämnade ifrån sig ett helt gäng gosedjur idag utan minsta tvekan!
♥ jag ska på konsert med Magnus Carlsson imorgon!!!
♥ vi ska träffa härliga vänner både ons och tors!
♥ det är nyårsafton på fredag och ett gäng härliga vänner kommer hit!
♥ vi fått ha en riktigt vit och härlig vinter!
♥ det finns så mycket att vara glad över!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken bra måndagslista, det är verkligen ett bra koncept!

HUSnrNIO sa...

Härlig lista och bild som man blir glad av till den=) God fortsättning!

jenny sa...

Hej vännen! Tack för att du peppar mig med din härliga lista :) Längtar så tills vi ses i maj!

Passar på att redan nu önska ett riktigt gott nytt år!

Många kramar / Jenny