18 november 2010

Salsa och soffläge

Ikväll testade jag en av rätterna ut Linas matkasse, Basilikajärpar med pasta och en grönsakssalsa. Förutom att järparna blev lite torra (mitt eget fel) så var det riktigt gott! Jag är ganska kass på det där med grönsaker och en salsa är liksom inget som lockar mig. Men jag bestämde mig för att testa och som sagt - gott! Det lär testas fler gånger. Och jag gissar att maken gillar salsan :-) Får väl se om han testar den imorgon när han äntligen kommer hem.

Det blir inget längre inlägg från mig ikväll, jag är för negativ just nu känner jag och siktar på soffläge en stund istället. Orkar inte ens kommentera vad som hänt på renoveringsfronten idag - eller det är så lite att det inte ens är värt att nämnas. Dock är jag lite orolig över om snickarna gjort fel ännu en gång.. Men det återstår att se. J kommer imorgon och det är med varm hand jag lämnar över den här skiten åt honom. Nu vill jag se den arga, bossiga, handlingskraftiga sidan visa sig hos honom! Och efter att ha suttit i en bil i 9-10 timmar inatt så kommer han säkert inte att vara nådig... Välkommen hem älskling!!!!

2 kommentarer:

Nina sa...

hahahah rolig du är. ja skulle dock lätt kunna göra det just idag. fy satan va trött jag är. så det blir sängen strax!

roligt att du med ska gå på galan =)

Therese sa...

Hoppas soffläget och en natt gör att du är på topp i dag, om inte annat blir du väl det då du får kramas med maken igen :-)

Salsareceptet, kan du dela med dig av det månne?

Ha en fin helg nu kära du!

Kram <3