12 juli 2010

Måndagslista

Återigen måndag och som vanligt inspireras jag av Jennyn att göra en måndagslista.

Idag är jag extra glad över:
♥ att vi har haft en underbar helg! Även om vädret skulle bli dåligt nu så har vi haft en riktigt skön minisemester.
♥ att jag har semester om mindre än en vecka!
♥ att det är underbart sommarväder (även om det är lite svårt att sova i den här värmen..).
♥ att jag igår plockade de första jordgubbarna och smultronen i min pallkrage :-)
♥ att jag har en Carte Dor Raspberry Cheesecake i frysen :-)
♥ att eftersom J jobbar sent ikväll så ska jag ha en tv-kväll och förhoppningsvis somna hyffsat tidigt. Kanske tar lite, lite av den där glassen...
♥ att jag har en ny Mama som väntar på att jag ska krypa ner i sängen ;-)

1 kommentar:

jenny sa...

riktigt fin lista som vanligt :) Låter riktigt smaskigt med glass i frysen - välbehövligt i värmen ;)

Kramar i massor