08 december 2009

Efterlysning: Vit huslykta!

Jag har letat överallt men kan inte hitta det! Jag köpte ett vitt hus i Smögen i somras. Ett vitt hus som är superfint med värmeljus inuti. De finns i flera storlekar och jag har nu insett att jag behöver ett till. Mitt lilla hus ser så ensamt ut och skulle behöva en liten större kompis..
Nu har jag letat och letat, både på webben och i verkliga livet. No luck.
Finns det möjligen någon som råkar läsa den här bloggen som vet var jag kan hitta ett??? Det skulle vara den perfekta julklappen till mig själv!!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Åh ja, hihi exakt sånt hus fast i röd som jag har :)

Tror de bara fanns i röda och i den storleken på bauhaus här men jag ska kika när jag är i stan nästa gång!

Är det just vit, i större modell du är på jakt efter?

Hoppas du har en fin kväll! Kramisar

Linda sa...

Dom ljustyktorna är så fina.
Vet att Carlsson interiör har haft många olika varanter och fäger av dess tidigare, kika där om hon har några kvar. Kommer inte ihåg adressen men googla:)
Kram

Carolina sa...

Hejhej!
Hittade precis din blogg o satt o kikade igenom. Nu var de ett tag sen du letade efter en vit sån där lykta men jag såg en på Rusta av alla ställen häromdagen som faktiskt var riktigt fin!Ett litet tips bara!

Carolina sa...

Hejhej!
Hittade precis din blogg o satt o kikade igenom. Nu var de ett tag sen du letade efter en vit sån där lykta men jag såg en på Rusta av alla ställen häromdagen som faktiskt var riktigt fin!Ett litet tips bara!

Anonym sa...

Jag såg också ett sådant hus, fast svart, på Bauhaus häromdagen.

Vita varianter har jag sett för några veckor sett på Village. Var dessa butiker finns finner du på:
http://www.village.se/

Lycka till!

Anonym sa...

RUSTA säljer snarlika hus! köpte ett där!
/Maria