14 november 2009

Naglar, vodka och kontroll

En av dagens aktiviteter var att få fina händer och naglar. Jag passade på att testa byggda naglar igen och - volia! Första gången ever (typ) som jag har ett mörkt, nästan brunt, nagellack! Det känns bra än så länge, bara det håller bättre än det gjorde sist när jag fick göra om det var fjortonde dag.

Nu står ostbrickan framme för att få lite schysst temperatur, vinet är redo så snart fortsätter tjejhelgen :-) Ikväll blir det middag ute och förhoppningsvis lite Sing star. Det är dock inte så lätt att få de här tjejerna att släppa loss. Min bundsförvant är gravid och håller sig till alkoholfria alternativ och de andra är lite försiktiga. Jag menar inte att man måste dricka för att ha kul - absolut inte, men exempelvis så tyckte alla (de sa det iaf) igår att min fördrink var jättegod och tog påfyllning. Men när de insåg hur mycket vodka jag hade i så slutade de dricka.. hmm.. Jag är sugen på att hämta in discokulan och rocka loss och frågan är om jag får med mig de andra på det? Med eller utan alkohol. Jag tror att alla skulle behöva släppa loss lite och bli av med lite spänningar. Alla utom min vän med foglossningar då, men jag kanske skulle kunna släppa lite på mig egen kontroll och låta henne vara dj...

2 kommentarer:

Frida sa...

Vilka vackra naglar, du skulle se mina;D
Jag håller med dig om att man ska slappna av & ha kul, men jag behöver ingen alkohol för det. Gravid eller inte rockar jag alltid loss hihi.
Hoppas att du får igång ngn iaf så du kan få lite kul ikväll!
Bamsekramar<3

Linda sa...

Du skulle inte sagt hur mycket vodka det var i:) Nä men visst är det lite tråkigt när folk inte kan släppa loss, ta du fram discokulan och dra på singstar, vem kan sitta still då?
Kramar