16 november 2009

Korkat!!

Ahhhh.... Jag är världens största klant!!!
Efter mycket om och men fick jag äntligen ut ett par annonser på Tradera. 3 objekt. Fick sålt dem för ganska lite pengar. Tex 8 hissgardiner för 1 kr (!!!) styck!! Stupid me liksom som inte hade någon back up.. Idag har jag fått ett mail från den som köpte ett par PoP-vantar, ett argt mail, eftersom jag skickat ett par Kapp Ahl-vantar till henne!! Ahh, nu har jag helt ont i magen.. Jag svarade så klart henne direkt att jag har gjort ett misstag och skickat fel vantar (de är faktiskt ganska lika, men det är ju så klart ingen ursäkt) och att jag skickar de rätta idag om hon vill ha dem, eller om hon vill ha sina pengar tillbaka. Försökte förklara att jag absolut inte försöker lura henne på något sätt. Jag känner ju inte människan men det känns såååå dumt!!! Jag vågar inte ens gå in på Tradera och kolla vad den stackars människan har skrivit för ett uselt omdöme om mig... Usch! Jag kommer aldrig mer att lägga ut något på Tradera... Och det värsta av allt är att detta nu kommer att mala i mig ett bra tag för att jag känner mig så dum. Jag är så dålig på att bara skaka av mig och gå vidare... Skit också!

4 kommentarer:

Linda sa...

Alla kan göra misstag, tycker inte alls hon har någon anledning till att skriva ett negativt omdömme för detta, du har ju förklarat dig och ska ju skicka de riktiga vantarna.
Så tänk inte på det mer, men jag vet jag har också svårt att släppa sånt där.
Kram

Åsa sa...

Jag har oxå svårt att skaka av mig sådant!! Men som Linda säger kan ju faltiskt alla göra fel!!!
Kram

Mamma Russin sa...

hej hej gumman..
men du, misstag kan ju även de bästa göra..;)

vi har med skickat fel saker till fel människa.. bara man rättar till felet så är det ju ingen fara.. :)

kramkram vännen

miiah sa...

Ville säga att du har en fin blogg!