09 januari 2009

Zombie och kort

Igår var jag otroligt trött, kände mig som en zombie när klockan ringde på morgonen.. Men jag tog mig till jobbet, jobbade och tog mig hem. Hämtade L på dagis och skyndade hem eftersom det skulle komma någon och mecka med fjärrvärmen. Jag kände mest för att bara lägga mig på soffan, men ville inte göra det när det stod en snubbe i grovköket och meckade.. Kändes liksom inte helt rätt!

Tänkte egentligen att jag skulle gå och lägga mig när jag nattat L, men sedan tyckte jag liksom att kl 20.00 var lite för tidigt. Tänkte iaf hålla ut till halv nio. Började fundera lite på inbjudningskort till dotterns kommande 3-årskalas (för familjen/släkten). Kollade lite i mitt pysselskåp och tyckte inte att jag hittade något. Tänkte ta mig en tur till Panduro efter fredagens jobb. Men sedan tittade jag en gång till och började plocka fram lite småsaker. Till slut blev de så här:

Enkelt, och framför allt kul att kunna skapa ett antal inbjudningar utan att ens behöva köpa en enda ny pryl! Härligt när det liksom "kosta gratis"!

9 kommentarer:

CharmKatti sa...

Ja, visst är det kul!
Jag gillar oxå att scrappa, men det blir mest digitalt. Har ett program som heter scrapbook max, det är kul att hålla på med. Önskar dock att jag kunde göra det in real life, men vi jag har ingen plats att ha alla grejor tyvärr. Men kankse det kunde räcka med en liten byrå eller nåt. Sen är det ju det här med tiden....
Kort blev superfint btw!
Ha en underbar fredag!

Anonym sa...

Sött kort. Passar en prinsessa!

Tant Janet sa...

Jättefint kort! Jag använder samma program som Charmkatti, det är utärkt till snabba födelsedagskort m.m. Kram

Anonym sa...

Bra gjort! Nej, det fina behöver inte alltid kosta något!

kvinnan med koftan sa...

jag blir så imponerad!"Tittade vad jag hade och så blev det så här..."
hade någon gett mig fria hände inne på panduro hade jag ändå inte fått till det.Jättefint!

Miafia sa...

Oj vilket fantastikst fint kort det blev!
Vad fiffig och piffig du är!

Popprinsessan sa...

Vad söta ni är! Tack, nu rodnar jag lite...

Lallis - liv och leverne sa...

MEn vilket jättefint kort!!
Kram Lallis

Anonym sa...

Superfint kort. Sånt vill jag också ha:) Får kanske se ett på riktigt snart! Skönt att det går bra på nya avdelningen på dagis, kan ju vara ganska krångligt, har träffat en del. Hoppas allt e prima och hälsa familjen!