06 oktober 2019

Vilken härlig dag!

Var lite orolig att maken, som kom hem från USA i fredags em, skulle ha problem med att sova på natten. Men med tanke på att han kan sova överallt och somna överallt så var det ju lite onödigt att tänka så :-) Han sov iaf bra så då gjorde jag också det. När sedan grabbarna i familjen åkte iväg för att köra ribb igår, så fortsatte tjejerna i familjen att slappa hemma - precis som jag önskat!


Sedan har dagen fortsatt i ett slappt tecken. Färgat håret och samtidigt lyssnat på ljudbok. Gått en runda (eller egentligen två) med den fyrbenta och dottern (som var med på den ena :-) ) och njutit av det härliga höstvädret.

Shoppat en klänning till ovan nämnda dotter och förberett middag till familjen innan grabbarna kom hem igen. Med middag i magen åkte sedan J och jag på show med Sanna Nielsen och när vi kom hem igen blev det lite sällskapsspel med kidsen, vi fick höra deras kunskaper på keyboard och så hängde h e l a  familjen i soffan tills en efter en fick besök av Johan Blund.

En riktigt härlig dag!

8 kommentarer:

Anna svensson sa...

Ja det låter verkligen som en riktigt härlig dag! :) vad är det för ljudbok du lyssnar på? 😊

Amanda sa...

Låter som en jätte bra dag jag älskar att lyssna på ljudböcker ❤️😊

Mina sa...

Låter som en härlig dag. Skönt att kunna ta deg lugnt och vara hemma och lyssna på ljudbok ❤

Anonym sa...

Men vilken härlig dag ni haft.Blir lite avundsjuk måste jag erkänn.

Emschen sa...

Låter härligt!

Vad är "att åka ribb"?

Marie Karlsson sa...

Oh skön söndag och härligt att färga håret, man känner sig fräschare då

Amanda Kanterfors sa...

Tycker eran söndag låter väldigt skön och bra precis sådär söndagar ska vara. Lugna. Vad härligt med promenad och mysigt att du hunnit lyssna på ljudbok :)

Sandifighter sa...

Sanna Nielsen är så bra ❤ Hoppas ni fick en trevlig kväll ❤
Låter som en skön slappar Söndag ❤