01 maj 2019

Bowling & rawfoodbollar

Läste på Instagram, det var någon som delat en bild, om att detta är den konstigaste veckan... Måndag var måndag, tisdag var liksom fredag, onsdag (idag) är söndag, torsdag är måndag och fredag är fredag. Och ja, jag är liksom redan dagvill... Var lite fundersam när jag vaknade imorse också och har tur som har en förståndig kille som just påminde mig om att han har sim imorgon med skolan.


Igår körde vi en annorlunda Valborg. Vi har liksom ingen bras-tradition här, i flera år har det varit eldningsförbud och vi har varit på Solsidan de senaste åren. Istället var vi ute och käkade, hela lilla familjen, och sedan var vi och bowlade. Om det var mycket folk på restaurangen, var det folktomt i bowlinghallen. Och det var nog bra för mitt spelsjälvförtroende - för jag gick visst vinnande därifrån :-)

Idag har vi haft en fixardag. Inte många sådana här i Lejonkulan, inte ofta vi är hemma en ledig dag :-) Men det var skönt att få lite plockat här och där. R & jag har tom gjort lite chokladbollar och rawfoodbollar.

Men nu blir det snart sängen, den här konstiga onsdagen-söndagen :-)

Inga kommentarer: