02 maj 2019

April


♥ Vår lilla Fluff fyllde hela 3 år.

♥ Sedan var det dags för tjejträff i Malmö med Pernilla Wahlgrens fantastiska show. Läste att den ska komma på tv i höst, och då ska jag definitivt sitta bänkad igen! 

♥ Stora delar av april var det Påsklov, vilket vi ju tillbringade i Björnrike. Det var en otrolig vecka som innehöll allt ifrån skotertur, Påskharen Harald & solande i baddräkt med snön runt fötterna. Ja lite skidåkning och påskmiddag också förstås :-)

Annars har vi hunnit med en trip till Solsidan, vi har fått skisser av arkitekten på vårt nya Solsidan, vi har firat Valborg med bowling & vi har nästan fått ett nytt staket och nya grindar. Med nästan menar jag att det nästan är klart :-)

Maj kommer att gå i en rasande fart med resor både till Italien och älskade New York och i ett swish kommer det att vara juni och sommarlov!

2 kommentarer:

Frugan E sa...

Låter som att ni fick en härlig månad! Björnrike åkte vi till när jag var liten och hyrde stuga, minns att det var jättemysigt :)

Fnulan sa...

Att jag aldrig är med på dina tjejträffar, dom verkar alltid så roliga!!! Nästa gång får du ta med dig mig,