28 april 2019

Fotoutmaningmaj19


Fick en lite knasig idé i veckan. Tänkte att jag skulle göra en fotoutmaning i maj på Instagram. Lite för att hålla igång just IG och lite för att få lite inspiration. Vissa dagar känner jag att det finns massor att dela med sig av, andra dagar ingenting.

En liten fotoutmaning kan bli spännande - och just utmanande!


Häng gärna på du också! Använd #fotoutmaningmaj19 och tagga gärna @en_popprinsessa så att jag ser att just du är med.

Kanske kan vi inspirera varandra med fina bilder under en hel månad?

4 kommentarer:

Frugan E sa...

Vad roligt med en utmaning! Får försöka hänga med, kanske inte lyckas varje dag då mina dagar är hysteriskt tråkiga.. Men nåt kan man nog hitta på. :)

Sandra sa...

Sån skulle man ha på bloggen med ju �� vore superkul. På min insta följer jag ett visst mönster så det funkar inte hos mig, men kul idé

Sara sa...

MDet enda IG-kontor jag har är så privat att jag får nog skippa denna men jag lär ju kika på hashtaggen iaf. Så bra tanke av dig, utmaningar brukar ju få IG att typ sjuda av inlägg!

Unknown sa...

Oh vilken rolig idé kör den på bloggen med vettja så kan jag haka på =D /sweetwords.se