18 april 2019

Morotskaka & sällskapsspel


Alltså, vilka dagar vi har! Klockorna ringer inte supertidigt. Tror inte att det ringer några klockor alls faktiskt, utan vi vaknar i lagom tid på morgonen. Frukost intas och 6/8 åker skidor. Vädret har varit otroligt! Lunch intas aningen hemma eller i backen. Vissa av oss är färdigåkta efter lunch och fortsätter njuta på terrassen i solen.



Det spelas sällskapsspel och dricks något gott. Och det äts gott. Och solas, nämnde jag det? :-)


Vår inneboende Harald, önskade morotskaka idag, så de stora tjejerna fixade det. Gott att mumsa på i solen någon gång mellan lunch & middag.

Och ikväll satt vi ute och åt middag. Det här mår jag såå bra av! Jag vill liksom inte att det tar slut!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Ibland kan jag kommentera anonymt och ibland inte, bättre än inget, får se om det går nu då. Så fin morotskaka de gjort och vad söta de där minimorötterna var, vart hittar ni sådana =D / sweetwords

Michaela sa...

Morotskaka är verkligen supergott Men jag har aldrig lyckats få till det Det blir bara pannkaka av allt Har du något tips på att få den bra

Fnulan sa...

Ja men vilken semester ni har. Jag förstår att du njuter. Den där Harald är allt en bra en =)

Madelene sa...

Vilken läckerbit till morotskaka!!

Sandra sa...

Oh så gott med morotskaka, det har de fixat bra ��
Sällskapsspel är ju superkul, det ska nog vi försöka spela imorgon ��

Lilbabustyle sa...

Men låter ju helt underbart!

Lilbabustyle sa...

Men hur god see inte den där tårtan ut att vara? 😍🙏