12 juli 2016

Oh, vilken härlig dag!

Igår var det en helt fantastiskt skönt dag! En sån där dag som jag har väldigt sällan, eftersom jag är för dålig på att bara vara. Får lite dåligt samvete, speciellt om någon annan gör något annat än bara tar det lugn. Och det är sånt vi (eller jag) jobbar på, att kunna ligga och softa med en bok (som ger mig lugn) när J pysslar med något litet projekt (som ger honom lugn).

Men igår var det en bra dag. Det skulle enligt prognosen bara vara soligt på förmiddagen så jag bestämde mig för att ligga i en solstol en stund. Men solen höll sig kvar, liksom jag :-) Och det var såå skönt!


På kvällskanten tog vi båten till stan och käkade kinamat innan vi åkte tillbaka, tog en bad i tunnan och kollade på en Harry Potter-film. En härlig dag för alla!

Inga kommentarer: