09 maj 2016

Måndagslista

För några år sedan gjorde jag varje måndag en lista över saker jag var lite extra glad över. Idag tycker jag att det är dags igen.
Idag är jag lite extra glad över att:

♥ det varit en fantastisk långhelg & ledighet!
♥ solen fortfarande skiner!
♥ jag kommit igång bra med kost och träning.
♥ vi har en liten nyhet för familjen :-)
♥ jag har en trevlig helg framför mig.
♥ det är yoga ikväll - har missat allt för många måndagar nu!
♥ jag kunde sitta ute och äta lunch i soooolen!
♥ barnen & jag har lite tid att sitta och prata och småpyssla innan middagen.

Är du lite extra glad över något?
Har du kanske gjort en egen lista? Skriv i en kommentar så länkar jag :-)

1 kommentar:

Anna sa...

Och jag är extra glad över att jag tog en lunchpromenad idag. Det ger så mycket energi till resten av dagen.
Sen är jag glad för att hämtade som en lugn mamma på förskolan (inte en sönderstressad minutjagare..)
Önskar att jag med kunde skriva upp yoga på listan, saknar det, men kommer mig sällan för att göra det själv hemma...
Njut av värmen och kvällen. Måndagar är inte så dumma i alla fall