09 maj 2016

Yoga på stranden!



Vilken fantastisk kväll! Först satt jag i solen och kollade när R tränade fotboll. Svårt att tänka sig att jag för två veckor sedan stod vid sidan med mössa, vantar och frös halvt ihjäl! Idag var det ljuvligt!

Sedan åkte jag raka vägen till terminens sista yogatillfälle - som blev på stranden! Och nu vill jag troligtvis aldrig mer köra yoga inomhus, ha ha! Fantastiskt med solnedgången i bakgrunden, värmen från solens sista strålar och vågornas kluckande istället för lugn yogamusik.

Vissa övningar var lite svårare att göra i sanden, men man ska ju utmana sig själv! Och nu sitter jag här med sand i hårbotten och lite överallt och ska strax hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i min säng och förhoppningsvis sova gott!

Imorgon går vi in i det sista renoveringsprojektet här hemma - grovköket ska nu göras om till hall med en massa förvaring. Så återigen är det lite rörigt här hemma. Men jag ska tänka fina yoga-tankar och strunta i det! Iaf tills imorgon, ha ha!

Inga kommentarer: