17 maj 2016

Frökenpresent?

Nu börjar det närma sig sommarlov med snabba steg. Och med det den ständiga frågan vad man ska ge lärarna i present.. Denna gången är det sista presenten till L:s klassföreståndare, eftersom hon efter sommaren börjar 4:an. Vad hände?!?


Vi brukar lägga ihop till present i L:s klass och det har varit lite allt möjligt genom åren. Förra terminen blev det ex presentkort på en ganska nyöppnad restaurang och det vet jag blev ganska uppskattat. Jag har en liiiten idé för sommarens present, men ge mig gärna ditt bästa frökenpresenttips!

1 kommentar:

Days by Johanna sa...

Tycker det är trevligt om många/alla föräldrar går ihop och ger något vettigt istället för alla köper något litet, som kanske inte önskas. Jag har fått många ljusstakar som jag aldrig använt, för jag vill ofta ha 2 av varje när jag ställer fram dem.