13 april 2016

Burgare, bygge & bok

Vissa dagar känns det som om jag inte har suttit på rumpan något alls - trots att jag suttit mesta delen av arbetsdagen. Men det är väl sådana där dagar när allt bara rullar på, från jobbet till förskolan, från förskolan till affären osv.

Vi hade iaf bestämt sedan tidigare att vi skulle grilla hamburgare. Och alla blev nöjda för en gångs skull! Annars tycker jag alltid att det är så att när den ena av barnen gillar en maträtt så är den inte helt poppis hos den andra.


Imorgon åker maken till Kina så det blir ännu mer full fart här hemma. Fast jag tror att vi har läget under kontroll :-) Det enda jag inte har kontroll över är den där renoveringen from hell 2.0 som aldrig verkar ta slut... Nu är det bara en vägg som ska kaklas om men sedan hoppas jag att vi kan börja se slutet...

Nu ska jag krypa ner och påbörja en ny bok. Alltid lika spännande att se om det är något som ska fånga en eller inte!

Inga kommentarer: