11 april 2016

Hello shiny new week

Vaknade upp halvt klubbad idag. Vet inte riktigt varför. Tycker ändå att jag har sovit ganska bra.
Förra helgen när det var tjejhelg fick vi en föreläsning om självhypnos och en övning kändes klockren för mig när det gäller att somna. Jag har knappt hunnit börja tänka mig igenom övningen förrän jag har sovit. Hela veckan har det varit så. Antigen har jag varit extra trött den gångna veckan, eller så funkar den övningen grymt bra för mig!

Nu har det varit yoga-tajm och efter den brukar jag också vara trött och mör. Det är jag idag också. Bra förutsättningar för att sova gott!

Barnen hade dock inte somnat så lätt idag. R förstår inte varför jag måste gå på yoga! En gång i veckan... Och L har haft ont i magen hela dagen. Nu ska jag krypa till kojs och hoppas somna ganska fort :-)

Inga kommentarer: