31 juli 2014

Filminspelning & fotstatus

Idag har vi varit med om något spännande! L har varit med och spelat in en musikvideo tillsammans med sin teatergrupp. Det är så klart inte helt lätt med ett tiotal kids, en "regissör" och en som ska filma det hela. Och så ett gäng föräldrar vid sidan om :-)


Videon är tänkt att släppas på Youtube framöver och det ska bli mycket spännande att se slutresultatet.


R och jag roade oss med att titta på. R tog sig ett dopp också, men jag höll mig borta från både sand och vatten, eftersom jag fick avboka min tid att ta stygnen på foten för att L skulle kunna vara med på inspelningen. Så, ytterligare en natt måste jag stå ut med att inte kunna ligga hur jag vill och ha ett bandage som gör ont. Imorgon är det äntligen dags att bli av med stygn och bandage.

Imorgon är det tidig uppstigning och jag undrar hur det ska gå att få upp barnen innan 8...

3 kommentarer:

Skorpan och Loppan sa...

Vad gör man inte för barnens skull? :)
Spännande med inspelningen! Vi får väl se resultatet sen?

Nina - Glamourmamman sa...

Spännande med filminspelning :-)

Och vad SKÖNT att bli av med stygnen!!

Kram Nina

Anna sa...

Test.