02 augusti 2014

Planering

Denna veckan har faktiskt varit en bra matvecka. Satt ju tillsammans med barnen och planerade lite och det har blivit bra. Vi har ätit både oxfilérester, kycklingklubbor, krämig lax, tjongiga kycklingbollar och tapas. Tapas två gånger för mig faktiskt och det är såå smarrigt!


Använde mig av ett par favoritrecept från Linas matkasse och Husmorsorna, och tapas recept från förr och som vi blivit bjudna på hos vänner. Igår blev det så mycket tapas över så det intogs även till frukostlunch här av mig och barnen eftersom pappan i familjen är på svensexa idag. Kan nog även tänka mig att inta lite rester till middag ikväll faktiskt ;-) Och även lite av schweizernötkakan som vi hade till efterrätt igår!

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Perfekt! Jag måste också ta tag i det där...

Jenny sa...

Hungrig jag blev nu då ;)
Måste komma igågn på riktigt igen med maten, har "sommarfuskat" lite hahahah. Kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Åh Tapas var längesen nu!
Så gott ju så det måste det bli framöver :)

Kram