27 april 2012

Fredagsjag


Godmorgon! La mig tidigt igår för att bota vad det nu är. Men maken var lite svag och lät L ligga i vår säng och kolla på paddan en stund. Det går aldrig.. För hon somnar aldrig då utan det blir utdraget och tjatigt istället. Så det slutade med att J fick ligga en stund hos L så att hon skulle somna, men han somnade hos henne och sov där flera timmar.. Själv låg jag och kollade på tv och kunde inte sova pga huvudvärk, magen och att jag kände mig varm och bara låg och snurrade.

Vaknade med värsta huvudvärken idag, men magen känns nog lite bättre (pepper, peppar!). Jag kickar igång dagen med lite blåbärssoppa som inte alls är LCHF så nu får jag väl ont i magen av det istället... Men solen skiner iaf ute och L är på ett strålande humör och sjunger sång efter sång här hemma.

Nu blir det jobb några timmar, sedan matshopping, L har önskat tacos och så blir det! Imorgon bär det av mot Stockholm!

7 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Fan vad SNYGG du är!! :) Jätte fint!

Ja själv hinner jag inte till frisören så ni får stå ut med min utväxt. Det sista ska jag hämta på posten så det har kommit i tid. :)
'
Nu ser jag verkligen fram emot helgen men allt måste fixas idag för jag ska hinna med tåget 7:10 imorgon! =O)

Kramis!

Tina sa...

Håller med Ann-Sofie: FAN vad SNYGG du är!!!! Hoppas du mår bättre imorgon och att du får det toppen i Stockholm hjärtat! KRAM!

Faster Raggis på äventyr sa...

Åh,så snygg du är!Hoppas du får en
toppenhelg i Stockholm! Kram

Popprinsessan sa...

Tack tjejer, ni får mig att rodna... Fotografen är L för några dagar sedan :-)

CiliaH sa...

Hej snygging!
Ha nu en riktigt härlig helg i Estocolmo!

KRAM

Russin sa...

hej sötis..:)

kan bara hålla med föregående talare (skrivare) att du ser strålade ut vännen..
ha nu bästa trippen till huvudstaden och hoppas verkligen att magen blir bättre. .

kraaam

Linda sa...

Du är så himla fin, du verkligen strålar!
Hoppas magen känns bättre och att ni har en riktigt härlig kväll i stora staden, Kramar