29 september 2009

Höst, cross och presenter

Igår fick jag äntligen hem min love från Miami, solbränd och fräsch. Han har haft en underbar weekend med sina grabbar och var så klart lite trött. L blev överförtjust eftersom han hade tömt halva prinsess-avdelningen i en Disneyaffär :-) och har i natt sovit i en ny Askungen-pyjamas. Själv fick jag också något att ha på mig :-)

Idag är det tisdag, vilket är synonymt med träningsmorgon. Därför har jag nu stått en halvtimme på min cross och känner mig nu redo för en solig höstdag! Nu blir det en promenix med D också i det förhoppningsvis härliga vädret (det ser härligt ut inifrån!) innan jag ska bänka mig bakom jobbskrivbordet. I em blir det födelsedagspresentsshopping...

Hoppas alla får en underbar höstdag!

6 kommentarer:

Louise sa...

Vad skönt att maken är på plats i Svedala igen :-) & jag kan tänka mig att det ligger något tjusigt (& sexigt kanske?) i den där lådan :-)

Vädret är jättefint idag, men oj så kallt, bara 4 grader imorse så det blev till att desperat leta fram vinterjackorna & vantar & mösor imorse till barnen.

Vad duktig du är med crossen. En sådan skule jag behöva hemma men har ingen plats för det.

Kram

Mamma Russin sa...

hej vännen..

haha, kan tror att L blev glad över att få halva prinsess avdelningen ;)

hoppas ni får en fin höst dag.. KRAM

irin sa...

Jisses vad du är duktig med träningen.
Om vi inte hade haft så trångt skulle jag oxå skaffat mig en cross... men just nu får vi knappt plats själva här ;)
kraam

Elin - Ett hus till oss sa...

Vad skönt det måste vara att träna på morgonen, så har man det gjort :)

Sv: Vi har anlitat en arkitekt som ritar huset. Men vi har testat att själva ritat upp det i Google sketchup, det är lite pilligt men det var ett bra program. Finns att ladda ner gratis.

Kram Elin!

Vilma sa...

TJEJIINA jag är en katt som bloggar och videobloggar om balnd annat öronrensning, kläder och feminism. CHECKA!

Potatishäxan sa...

Jag brukar inte göra listor (anser mig ha koll ändå, ha ha) men nu var det nödvändigt för att inte bli galen. Det ena bröllopet är i Polen 17/10 och inkluderar en resa på 8 dagar med mamma, pappa, barn och mormor. Det andra är 28 november och är en laid back tillställning utan barn där brudparet önskar sig pengar till resor. Lätt som en plätt! Kläderna kan återanvändas och presenten väger inget! Till Polen ska vi släpa tolv fyrkantiga höganästallrikar... tur att vi kör bil!