26 september 2009

GRATTIS!!!!

Idag fyller min blogg 1 år!

Helt otroligt att det var ett år sedan jag vågade mig in här första gången och gjorde entré! Det tycker jag är värt att fira litegrann :-)

Jag lottar ut en blomstercheck på 100:-. Checken gäller i alla Interflora- och Blommogrambutiker i Sverige och det vore väl inte helt fel att kunna unna sig en liten blombukett utan någon speciell anledning?

Gör så här för att vara med och tävla om blomsterchecken:

1. Lämna en kommentar till det här inlägget och berätta till vem du skulle köpa en blomma och vad för sorts blomma, om du vinner.
2. För att få en extra chans tipsar du om utlottningen i din blogg genom att använda bilden ovan. Glöm då inte att skriva det i kommentaren.

Tävlingen avslutas den 6 oktober kl 21.00

Lycka till!

39 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Jag skulle köpa en blomma till min mamma som bara är bäst i hela världen. Utan mamma hade vi aldrig haft chansen att jobba som vi gör och barnen hade aldrig haft den tryggheten som de har. Hon älskar tulpaner så jag skulle vänta till det blev tulpantider!

Potatishäxan sa...

Ja, och grattis på ettårsdagen förresten! =)

Louise sa...

Jag skulle vilja vinna och ge blomman till min sambo som jag alltför sällan kommer ihåg att tala om för att jag älskar honom och är stolt över honom. Mest gnäll på hnm!

Länkar på min blogg oxå.

Potatishäxan sa...

Du har kommit på det - det är ju klart att mina hjärnceller är kvar hemma hos er =). Och min fina tipsrundevinst också, för den delen!

Elin - Ett hus till oss sa...

Grattis!!! Så roligt med 1:års-firande! :)

Jag vill gärna vara med och tävla: Jag skulle köpa en bukett med gladioluser (så vackra) till min älskade mamma. Hon tar en dag ledigt från jobbet imorgon för att åka med mig och Ludde till Ullared :)

Ingela la la sa...

Hej hopp!

Grattis än en gång.
Jag vill vara med och tävla. Här är länken
http://www.ingelalala.se/?p=1880

Jag skulle ju ge blommorna till mig själv jag, sån är jag ;) Oftast tänker jag på någon annan och det gjorde jag den här gången oxå men så kom jag på att det är dags att tänka lite på mig själv.. Nu är jag inte så bra på vad blommor heter så det kan jag tyvärr inte berätta men jag skulle köpa mig en fin bukett att ha på bordet hemma.
Kram

Amanda sa...

Grattis till bloggen! ^^

Jag skulle köpa en fin växt till mig själv. Kanske en orkidée. Jag fyllde år i veckan som var men blev inte uppvaktad så om jag vann skulle jag uppvakta mig själv med en blomma. :)

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-blomstercheck.html

Hoppas på tur! ♥

CharmKatti sa...

Jag vill tävla!
Och vinna...
Om jag vinner ska jag köpa en blomma till maken...för att han står ut med sin griniga, trötta, sura fru som dessutom hellre sover...

Självklart länkar jag!

Kram
Katti

Tess sa...

Om jag vinner checken skulle jag köpa en blomma till min älskade sambo som ställer upp och tar hand om MINA 4 barn som det vore hans egna och står ut med alla mina gravidetshormoner nu när jag väntar vårat första gemensamma barn.

Carita sa...

Hej! Jag är gärna med. Om jag vnan skulle jag köpa en fräsch grön växt till mig själv eller en tulpanbukett, om det finns såna just nu :)

Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/september/blomstercheck.html.
Ha det gött!
/Carita.

Nelly sa...

http://nellym.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavlar-om-blomstercheck.html är länken :)
om jag vinner så skulle jag nog skicka blomman till några i vänner i en annan stad :)

Helen sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Jag skulle ge en blomma till alla som hjälper oss och hämtar våra barn när jag har fullt upp med kurser just nu.

evamar sa...

Grattis! Visst är det värt att fira!

Om jag vinner får Älsklingen en bukett rosor. Han är bättre på att komma ihåg mig än jag är på att komma ihåg honom. Och visst vore det härligt med blommor en grå tisdag.

Jag har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/september/blomstercheck-6-oktober.html

Millah sa...

Jag skulle köpa en stor fin ros till min sambo.Eftersom att jag är så glad att jag har han och att han finns vid min sida och ställer upp vad det än är.. Han behöver lite uppmuntran.Så skulle vilja överraska han med en fin ros,eftersom han faktiskt aldrig fått en blomma av mig.

Therese sa...

Grattis, helt klart värt att fira :-)

Jag skulle köpa en vacker blomma till min man som faktiskt fyller 30 år nu, perfekt att ge med en present på sängen på födelsedagen :-)

Länk: http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2009/september/blomsercheck-6-oktober.html#comment

Kramar

Kashaya sa...

Är gärna med och har länkat här
http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-blomstercheck.html

Skulle köpa en blomma, gärna en kaffeplanta, till min man som ställt upp och försökt hjälpa mig att plugga inför en kommande tenta trots att jag bara varit irriterade och fräst åt honom när han försökt hjälpa...

jessie sa...

Åh va kul! Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja köpa en stor bukett med rosor till min underbara pojkvän för att han är så gullig och alltid får mig att må bra! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-blomstercheck-pa-100-.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Lotta sa...

Jag skulle köpa en bukett i vackra höstfärger o lägga på min morfars grav. Var till ett medium som talade om att han ofta besöker oss i hemmet...vilket två av mina barn sett...tro det eller ej =) Är så glad över att han vakar över oss =

En Mölnbobos Liv sa...

Grattis på 1-årsdagen.

Jag är gärna med och tävlar och har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-blomstercheck.html

info@annakarlsson.se

Om jag vinner så vill jag använda checken till att köpa en blandbukett till min mamma som ställt upp med barnpassning och dagishämtningar.

Sara sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla.. Jag har länkat här, http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2009/september/presentkort-blommor.html

Om jag vann så skulle jag vara så ego och köpa en blomma åt mig själv. Jag har nyligen flyttat och har inga blommor, och jag vill få lite liv i lägenheten och blommor gör verkligen SÅ mycket!

Lene-Therese sa...

Jag skulle köpa en blomma till min kära mamma som stöttar mig i allt. Hon är guld värd.

Alex sa...

jag hade köpt en bukett röda rosor. Min flickvän är helt besatt av rosor och just nu ligger hon hemma efter en benoperation så tänkte att det hade muntrat upp henne.

Mail: alex_aaa1212@hotmail.com

sarinsko sa...

Vilken fin tävling!
Jag hade faktiskt gjort så att jag köpte en bukett med lite olika blommor, hade bett själva blomster affären att konstruera de. De gör nog de väldigt bra!

Anlednigen till att jag vill vinna detta finns väl egentligen ingen bra mer än att jag faktiskt älskar blommor och en sådan egentligen liten grej kan göra så mycket! Just nu när det håller på att bli vinter och man har fått börja ha på sig vinterkläder igen känner iallafall att jag behöver muntras upp.

Anonym sa...

skulle köpa en blomma till en kompis som fyller år idag!!
/martina_holst@hotmail.com

Gabbies sa...

Hejsan! Grattis till ett års bloggande! Jag är gärna med o tävlar. Om jag hade turen att vinna skulle jag köpa rosor till min underbara sambo. Vi har snart varit tillsammans i 2 år och det var längesedan han fick blommor av mig då vår ekonomi ej tillåter det.
Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/blomstercheck.html

Hoppas på tur!

Ha en bra tisdag!

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag köpa en stor bukette tulpaner till min mamma. hon är bara bäst och ställer alltid upp, vad det än gäller.

Hoppas nu på en massa tur
har länkat i min blogg
http://familjengranberg.blogg.se

Linda

Ina sa...

Jättefin blogg! Ja jag vill vara med på tävling, jag vill skicka blomcheck till min morsa som jag vill tacka för att hon kunde ställa upp med att passa mina små pojkar medan jag jobbar i olika skrift. Att hon kunde TA tid att passa dem medan hon har själv ett jobb.

Baxita sa...

En vit lilja till min pappa på hans födelsedag skulle jag vilja ge! Länk: http://baxita.blogg.se/2009/september/blommor-100-kr.html

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag skulle köpa en blomma till min bästaste vän som just har fått sitt fjärde barn. Hon har fullt upp och är värd all uppskattning i världen!
En vacker orkidé tror jag det skulle få bli.

anonitota@comhem.se

V I L J A sa...

Vilken mysik liten tävling, självklart vill jag vara med!

Om jag har turen på min sida så köper jag mig en ny orkidé. Var bortrest en vecka, och när jag kom hem så var min fina orkidé utom räddning. Killar och blommor går nog inte ihop antar jag..

Kram! :)
viljasvarld@hotmail.com

Dessan sa...

Om jag vann skulle jag ge en ros till min pappa eftersom vi är grymt ovänner, har inte pratat med varandra på flera år och det känns som att det börjar bli dags. Eller så skulle jag lägga den på min morfars grav! jag hoppas jag vinner :) Kramar

Anonym sa...

är gärna med och tävlar (:
kram johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Erika sa...

Jag skulle ge rosor till min pojkvän
har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Lillan sa...

grattis till bloggen. klart jag deltar. om jag vinner skulle jag köpa en blombukett till min syster som snart fyller år. med massor med crysantimum i olka färger!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/blomstercheck.html

maiL: litenmentuff@live.com

Emma - inredning och annat kul sa...

Jag skulle köpa rosor till mormor.Morfar gick bort för några veckor sedan och hon behöver uppmuntran. Jag hade kommit med blommor och fika. Sedan hade vi kunnat prata o bara ha en mysig stund tillsammans. kram

bitte sa...

Skulle köpa den största röda rosen jag kunde hitta till min underbara pojkvän. Älskar honom han är det finaste som finns

bitte_0007@hotmail.com

Pernilla sa...

Jag skulle köpa en blomma till mig själv! Någon som lyser upp hemmet i höstmörkret!
Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/10/blomstercheck-610.html

Cecilia sa...

GRATTIS i efterskott till 1-årsdagen!
Jag skulle vilja ge min fd granne en orkidé, vilket är hennes favoritblomma. I kort var hon min mentor och jag hennes trädgårdsmästare och städerska innan jag flyttade. För ett tag sedan gick hennes man bort och jag skulle vilja ge en vacker blomma till min vackra granne dels för att jag beklagar sorgen och även för att jag är ledsen att vi är nära att tappa kontakten med varandra, vilket jag inte vill..
Tyvärr har jag ingen blogg..
(trasselsudden_[at]hotmail.com)

maria lever sa...

Jag skulle vilja ge en blomma till mina arbetskamrater för att de är fantastiska på alla sätt. Jobbar på en vårdavdelning där personalen är proffsig, tålmodig, omtänksamma och roliga! Det är inte så ofta de blir uppmärksammade för allt det hårda arbete de lägger ner varje dag.