29 augusti 2009

Coffee, tea or me?

De flesta som känner mig vet att jag inte dricker kaffe. Att jag aldrig lärt mig tycka om smaken. Kan tycka att det är ganska ok när man får in det i munnen, men sedan blir det liksom beskt. Och jag tycker ofta att det luktar gott. Jag har försökt med diverse kaffedrinkar, men nej. Det hra inte smakat bra.

I torsdags var vi på Starbucks och jag tog en chai latte, som jag gillar. Fast jag gillar det inte så mycket på just Starbucks.. älskar dock den på Espresso house. Sött och gott! Min vän C tog en choklad frappuccino (ungefär som en milkshake). Hon gillade den dock inte så jag smakade och den var ganska god! Lite, lite kaffesmak, men det doldes ganska bra av chokladen. Så igår gjorde jag ett nytt försök och tog en Caramel frappuccino som också var god. Undrar var det här ska sluta? Ska jag lära mig dricka kaffe vid min ålder? ;-)

1 kommentar:

Åsa sa...

Å jag skulle inte kunna leva utan vare sig the eller kaffe!!!
...kör helst vanligt brygg kaffe