03 mars 2018

Kalaskille!

Idag har det varit en riktig kalasdag för den nyblivna sjuåringen!

Först sitt egna parkour-kalas där det hoppades och sprangs och klättrades innan energin fylldes på i form av kolhydrater i kak- & godisform. Från avslutat kalas kastade vi oss iväg till nästa hopp-kalas på Yoump. Att inte den här killen redan sover är ett under!


Själv är jag glad om jag håller mig vaken länge nog att se vilka som går vidare i Andra chansen. Alltså, mello har inte varit någon höjdare i år tycker jag. Vet inte riktigt vad som hänt, men det har inte varit med några speciellt bra låtar i år. Visst, vissa låtar växer lite ju mer man hör dem, men det hjälper ju inte precis när det kommer till chanserna i  Eurovision.

Efter sena kvällar och tidigare mornar den här veckan ser jag nu fram emot sovmorgon imorgon, ah.....

Inga kommentarer: