11 september 2013

Monstertrött, möten & missnöje

Var verkligen monstertrött igår och la mig "redan" vid tio. Somnade inte långt därefter men har ändå känt mig seg hela dagen idag. Var på gymmet på lunchen, men tyvärr fick jag ingen energi av det utan kände mig fortsatt trött. Men det var bara att bita ihop eftersom det skulle hämtas barn, lagas middag och gå på föräldramöte på skolan.


Nu känner jag mig förmodligen lika trött som doggen D som sover här bredvid på golvet. Ska försöka göra om gårdagens bedrift att komma i säng i tid, för imorgon är det mycket som ska hållas reda på, mycket tider att passa och mycket att fixa.

R hostar en hel del och det går visst feber på dagis så nu håller jag tummarna att det blir en lugn natt och inga sjuka barn imorgon. Idag hade han förresten gått fram till en av fröknarna på dagis och sagt att han älskade henne, men att han inte tyckte om vikarien.. ha ha! Undrar vad allt kommer ifrån?


3 kommentarer:

Jenny sa...

Åhh söta killen hon måste ju bara ha smällt ;) Hoppas du får tillbaka energin snart. Kram

Martina sa...

För första gången sedan barnen började på deras dagis så "går" det något och självklart är det då löss... Peppar peppar så slipper vi det.

Maria sa...

Men R är ju bara så go :)
Hoppas att ni har fått sova gott & att ni alla är friska och krya!
Hur gick det med klänningen?

kram kram