27 juli 2013

Semestertider



Man skulle kunna tro att semester skulle innebära en massa bloggtid, men nej, så är det iaf inte för mig. Jag som normalt brukar uppdatera bloggen varje dag hinner definitivt inte med. Har en drös påbörjade inlägg som inte hunnit avslutas och som liksom blivit inaktuella på vägen.

En orsak till minskad datortid är så klart det underbara vädret vi haft den senaste tiden. Och jag klagar verkligen inte. I like! Det är helt underbart! Extra ljuvligt är det att vara på Solsidan när det är fint väder. Att inte behöva packa ihop några strandgrejor, utan bara kunna gå ut och doppa sig när man vill och ändå ha nära till kall dricka och toalett :-)

Vi kommer att ha sällskap på Solsidan ett par dagar så jag kommer förmodligen att vara lite ett tag till. Men jag är här. I´ll be back!

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Du är inte ensam om att spendera mindre tid vid datorn just nu :) Tids nog blir det vardag och mörka höstkvällar igen ;)

Jenny sa...

När människor började sin semester och jag fortfarande jobbade undrade jag vad de menade med att inte hinna blogga, hahahah NU förstår jag precis vad de menar. Kram!!