11 december 2012

Gått över styr igen...

Jaha, så har maken ballat ur lite igen... Han har köpt en skinka. Julskinka skulle man kunna tro så här i jultider, men nej. En stor Serrano-skinka med klöven kvar och allt... Så där aptitiligt.. Visst gillar jag sådan skinka, men att ha en halv gris i köket känns lite knepigt. Och den tar stoor plats!



J ville gärna ha den på vår skänk i köket, men där gick iaf gränsen! Nej, på köksbänken får jag väl stå ut med den, men aldrig i livet på skänken där det står lite värmeljus och annat piff!

Så nu blir det Serannoskinka till förrätt för alla som kommer hem till oss ett tag framöver :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ska no orka äta hela den? :)
Kram Cool

Maria sa...

En sådan där har jag i ett utav mina köksskåp här hemma. Fast R var så smart och köpte en ställning till den också :)
Gott som bara den!

kram kram

Tjejmorsan sa...

Hahahahahaha med klöv och allt.. jag hade dött!! (av skratt)
Men det är säkert mumsigt!! :)

Tina sa...

Haha! Ja nu har ni att göra ett tag! KRAM finaste!

Popprinsessan sa...

Den här sitter också på en ställning. Tar liksom inte mindre plats för det.... Hur sjutton får du plats i ett köksskåp??

Kram!

Therese sa...

Ha ha HÄRLIGT :-D ska det vara så ska det vara ordentligt, så jag tycker maken ska få + poäng där :-D KRAMIS