31 december 2012

Årskrönika 2012

Istället för en måndagslista kommer det här en kort sammanfattning av året som sakta går mot sitt slut.

♥ Barnen har varit sjuka alla månader utom 3! Det har varit allt ifrån astma, magsjuka, feber, öroninflammation, halsfluss, vattkoppor och nässelutslag.
♥ Förutom mycket sjukor har det varit mycket dåligt med sömn..
♥ L har legat på sjukhus i USA.




♥ Jag började springa och skaffade träningskort på gymmet.

♥ Jag har varit på mello två gånger, lyssnat live på New kids on the block, Backstreet boys, på Eric Gadd, Thomas DiLeva och julgala med Danny, Loreen, Peter Jöback, Molly Sandén, Lasse Berghagen, EMD, Kate Ryan & Lisa Miskovsky och avslutat året med Magnus Carlsson.

♥ Jag har varit i Danmark någon gång under 7 av årets månader. Annars har det varit i besök i New York, Boston, Turkiet & Malaga.
♥ R lärde sig klättra ur sin spjälsäng.
♥ Jag har varit på Ystad Saltsjöbad 3 gånger.


♥ Båda barnen har gjort scendebut, L med kören, R med dagis.
♥ R tog sin första ”åka cykel”-tur.
♥ Jag har varit på bloggevent 5 gånger under året. Bloggminglet, Mammablogg galan, Mingelmiddag i Helsingborg, Kakkalas i Veberöd & Fab Mama.


♥ Jag har både börjat ta keyboardlektioner och slutat ta keyboardlektioner.
♥ Vi har köpt en sommarstuga! Den 2 januari får vi nycklarna till Solsidan!
♥ L & jag var med på Bloggbussen.

Nu ser jag fram emot ett 2013 som jag hoppas kommer att innehålla mer sömn, mindre sjukdomar, mer träning, sommarstugehäng, konserter, mello och mycket tid med familj och vänner. Jag hoppas att ni vill följa mig på den resan. Fast först och främst börjar vi med Las Vegas om fyra dagar! 




7 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år till dig med <3

Kram CiliaH

Fröken L sa...

Oj vad du/ni hunnit med.. Kul läsning men jag jag missat helt att ni köpt en sommarstuga :) Var har ni den ? Så mysigt..

Gott nytt år till dig med vännen, kramar <3

Therese sa...

Tack underbara och FINA du för att man fått följa dig/er detta året, ser fram emot ytterligare ett år! Å jag håller tummarna att 2013 blir ett friskare år (både för er å oss) och att träningsdosen ökas även här... är liiite sugen på att lova mig själv att springa ett millopp i år... Gott slut kära du, och ett udnerbart 2013 <3

Evelina Hellström sa...

Oj vad mycket kul ni hunnit med, men nästa år hoppas jag ni slipper alla sjukdomar!! GOTT NYTT ÅR vännen!
Hoppas vi ses snart! Dax för en ny bloggmiddag tycker jag! kramar

Annaochlivet sa...

Vilket år du haft! Mycket fina grejer men eländigt med all sjukdom! Hoppas ni får vara pigga nu <3 God fortsättning! Kram från Anna :-)

Maria sa...

God Fortsättning!
Nu hoppas vi på ett år med mindre sjukdagar & en massa spännande äventyr :)
Las Vegas låter inte helt fel!

kram kram

Tina sa...

Gott Nytt År finaste! Självklat följer vi med dig!!! KRAM