15 oktober 2012

Fab Mama Dagen efter...



Jag sov som en gnu och när jag vaknade för att besöka toaletten (nej, föreläsningen av Tena gjorde inte att jag kunde låta bli att gå upp mitt i natten..) var jag på väg åt helt fel håll i rummet när jag väcktes i min förvirring av rumskompis Maria som frågade var jag skulle... Ha ha, och nästa gång var klockan halv nio, Halv nio!! Det händer ju inte längre!

Efter frukost i lugn och ro, ännu mera utlottningar och ännu mera skratt så var det dags att säga hej då till gamla och nya bloggvänner. För denna gången. För Ingela & Mira har gjort ett toppenjobb och jag hoppas att det inte bara blir en engångsgrej med Fab Mama. Jag kan lätt vänja mig vid att vara Fab ett dygn om året. Men nästa gång ska jag vinna musiktävlingen! Det är ju en skam att heta Popprinsessan och inte vinna!

Hemresan tog liiite längre tid än ditresan. Kan bero på att vi inte drack något bubbel.. Eller att vi inte hade något Kinderägg att fördriva tiden med. Det kan ju vara det. Men jag vet inte. 

Det var iaf underbart att komma hem till mina små godingar. Back to reality. Till bad och nattning. Till hämtmat full av kolhydrater. Imorgon är en annan dag. Som Christer Björkman sjöng 1992. Det hade jag kunnat om det varit med i musikquizzen!

1 kommentar:

Tina sa...

Hej finaste! Vad mycket fina bilder du har ifrån helgen! Det var verkligen en SUPERHELG! Jag hoppas att vi ses snart igen finaste! Massor av kramar!