10 september 2012

Mer kalas & feber

I lördags fick plötsligt R hög feber och har under helgen haft några toppar från och till. Därför fick L och jag åka ensamma till min farfmor som fyllde 86 år igår och hade kalas. Dock kunde man ju undra vem som eg fyllde år, för L fick också en del presenter... Och glass! Och tårta! Fast jag tror att min farmor var ganska nöjd hon också :-)

Angående febern - som kom plötsligt - så hoppas jag att det är fler tänder som är på g. R har ju haft ett par lite struliga nätter den senaste tiden och i går gnisslade han mycket tänder som kanske kan bero på att det kliade i tandköttet eller något. Idag har febern gått ner och jag hoppas att den håller sig nere så att detta blir den feberfria dagen. Får väl försöka passa på att få något gjort på hemmaplan när vi ändå hänger hemma, R och jag. Eftersom det är mycket i veckan som kommer så hade det varit skönt med lite struktur!



5 kommentarer:

Maria sa...

Men OJ vilken kalas helg :) Den där smörgåstårtan ser inte helt fel ut!
Har du bestämt vad du ska ha på dig på Fab Mamas eventet?
Hoppas att R kryar på sig fort nu.

kram kram

Nina - Glamourmamman sa...

Härligt med kalas :-)

Vilken tid åker ni upp på lördagen? hade såklart varit kul att sammanstråla :-) Ska bli riktigt kul att ses igen!!

Kram!

Ps: Hoppas R kryar på sig snabbt!

Fnulan sa...

Dom där tänderna...grrrrr----men vilken tur att jag fick låna dig en stund!!

Tina sa...

Hej hjärtat! Åh jag håller tummarna för att R är feberfri igen så att du får lite struktur igen. KRAM!

Emelie sa...

Åh hoppas han blir frisk sötnosen!
Tänder är ju megajobbigt, stackars dom små liven.
Kram