08 september 2012

En titt i 90-talsbackspegeln


Ja, hur ska jag sammanfatta gårdagkvällens 90-talsfest egentligen?
Kul förfest. Fina presenter. Trevliga gäster. Party-sugna gäster. Mycket turkisk peppar-shots. Shotkanna med diverse blandningar. Rökmaskin och stroboskop i vardagsrummet. Höööög musik. Bra musik. Onödigt att gå vidare.

Ja, ungefär så kanske.
Det var så onödigt att gå vidare ut. Vårt disco här hemma var mycket trevligare så när vi väl kom ut blev det lite avslaget. Och det var faktiskt lite pinsamt att kolla på Pandora..

Men det var riktigt kul att dansa (hemma)! Och som vi dansade! Tom de vänner som säger att de "dansar inte" rockade loss!

Och jag måste erkänna att det faktiskt inte luktade gammalt disco när vi kom hem inatt. Trodde aldrig att röken från rökmaskinen skulle försvinna från vårt kvarter...

Dock gjorde jag något igår som jag aldrig brukar göra... Jag lämnade all disk och flaskor framme och stupade i säng...Så innan frukost blev det till att sanera - tack och lov för diskmaskin!

3 kommentarer:

Maya sa...

Varför är det så? Man har så himla kul hemma och när man kommer ut är det inte alls lika trevligt som det va i tanken! Nej... förläng förfesten istället och ha en underbar kväll/natt och billigare blir det med :P

Potatishäxan sa...

Hi hi, vi tyckte att det var superkul ute! Vi höll en ganska lågmäld förfest och laddade upp för den stora dansen på plats:) Och Pandora var väl inte pinsam, tycker hon är proffsig och det märks att hennes karriär inte tog slut på 90-talet. Basic Element hoppade vi dock över, pallade inte fler artister. Nästa gång hoppas jag på E-type ;)

Popprinsessan sa...

Jag hoppas också på E-Type!