25 juni 2012

Måndagslista

Måndag, mitt i sommaren och bara en vecka kvar för L att gå på dagis.


Just idag är jag lite extra glad över att:


♥ jag har en trevlig vecka framför mig med flera tjejkvällar.
♥ vi har både mor- & farföräldrar som ställer upp och hjälper oss med barnen och hunden när vi behöver hjälp.
♥ vi har börjat titta på en semesterresa :-)
♥ jag är laddad att ta tag i min ostrukturerade tillvaro :-)
♥ jag fick träffa stora delar av släkten igår, det är inte så ofta det händer längre. Och roligast av allt är egentligen att de äldre får träffa barnbarnsbarnen.


Vill du läsa fler listor så kika in till Jennyn.



2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Härlig måndagslista som alltid!,_9
Ha en toppenfin dag!
Kram K

Linda sa...

Vilken härlig lista, massa roligt pågång, är nog mest avundsjuk på tjejkvällarna, sånt saknar jag.
Kramar