14 maj 2012

Pass, kommentarer och tack!




Just nu är det liiite mycket och jag hinner inte alls med mina vanliga bloggrundor! Tyvärr hinner jag inte kika in och kommentera som jag brukar, men jag kommer snart igen - jag lovar!

Jag vill passa på att tacka för alla som röstat på mig i diverse tävlingar den sista tiden. Det går fortfarande att rösta på Bloggbussen och jag är tacksam över alla som tar sig tid att klicka på just min länk (
http://bloggbussen.bloggportalen.se/toplist?voted_for=En+popprinsessas+bek%C3%A4nnelser någon gång.

På pass-statusen är det inget nytt att rapportera. Passet har inte kommit till polisstationen ännu och jag håller tummarna stenhårt att det kommer imorgon. Annars blir det en utflykt till Malmö imorgon för att fixa ett provisoriskt pass. Måste hinna fixa ny ansökan för turistvisum för L också när hon väl fått sitt/ett pass...

Iom min nya design har jag nu möjligheten att kunna svara på kommentarer här på bloggen. Jag skulle dock gärna vilja att man (ni) får en blänkare på mail att jag besvarat en kommentar. Någon som vet om det går när man har blogspot??

Nu åter till tvätt/packning. Det gäller att vara hyffsat klar imorgon det blir en utflykt till Malmö...

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Har du fullt upp? Vad överraskad jag blir.
Har klickat på länken och lagt min röst på dig såklart.
Hoppas passet hinner komma.
Kram

äppelblomman sa...

Nu ska jag gå in o rösta påå dej o hålla alla mina tummar!;-)
Kram K

Maria sa...

Så fina ni är:-)
Jag hoppas innerligt att ni slipper att ta er till Malmö i morgon!!
Skit i att kommentera ett tag!! Vi finns kvar ändå:)
Var nu rädd om dig & stressa inte ihjäl dig fullständigt.

kram kram

Helen.HUSnrNIO sa...

Håller tummarna för att passet dyker upp imorgon!