31 maj 2012

Förberedelser och regnmoln


Jodå, tandfén hade hittat hit inatt också ;-) Jag vet inte om hon hade stört L i nattsömnen för L vaknade inte upp på sin bästa sida idag. Fast det ordnade upp sig efter en stund. Vet inte om jet lagen lagt sig för R, för han vaknade vid 6 som vanligt imorse. Dock vaknade han upp 6-7 gånger igårkväll innan vi somnat, men det gick att få honom att somna om i sängen varje gång - puh!

Idag hänger regnet i luften och jag ser fram emot en hemmadag. R och jag har hunnit med att handla maten till tjejhelgen och nu är det bara ett besök på systemet kvar. Blir nog en bra helg :-) Tjejsnack, rosévin och shopping :-) Och framför allt att få träffa min vän Cool!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, Grattis, Grattis!!!! Det var du värd :-)
Lycklig man för att hans fru är lycklig!

Amanda sa...

Men gud vad kul med bilderna! Var en halv evighet sen jag såg den filmen men jag vet att jag tyckte den var bra och just biten där han hoppar runt på det pianot är ju bland dom bästa!
Härligt!!

CiliaH sa...

Ha en trevlig helg med tjejerna :) och shoppa inte för mycket... Hihi

KRAM