27 april 2012

Halvpackad :-)


Imorgon är det dags :-)
Imorgon tar jag flyget till la huvudstaden och går på mingel :-)
Det känns lite nervöst, och jag tror ju att jag är den enda som inte känner så många... Fast när jag lyssnar runt så är vi visst flera som känner likadant... Och många verkar vara osäkra på vad man ska ha på sig :-)

Väskan är halvpackad, tågnaglarna är målade, kläder strukna och jag känner mig ganska klar. Vet inte om R känner på sig att det är något på G för han har varit trött och klängig hela dagen. Och nu vill han så klart inte sova. När han ligger ner och ser ut att sova känner jag i hjärtat att det ska bli jobbigt att åka bort från min lille plutt. Men när han sekunden efteråt sitter upp och gråter igen så känns en natt på hotell ganska lockande..

L sitter med paddan och kollar på klipp efter klipp och har fått sitt fredagsgott - chokladpudding - så hon är ganska nöjd. Jag fattar inte att hon orkar vara uppe så länge på kvällarna! Fast hon brås kanske på sin mamma som har svårt att komma till ro på kvällen...

3 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas att du får en riktigt trevlig helg i Stockholm!!

kram kram

Cecce sa...

Sitter och väntar på tåget i Lund! Ses snart!

Kram!

Anonym sa...

Njut nu av ett eget dygn med egentid, vi kommer sakna dig men finns kvar när du kommer hem. Så tänk inte på oss utan verkligen njut. Älskar dig. J