13 mars 2012

Change of plans

Dagens planer blev inte riktigt som det var planerat och plötsligt fick prinsen och jag en dag hemma, utan något speciellt på agendan. Då prinsen inte alls verkar på toppenhumör har jag fått nada gjort och började själv känna mig irriterad. Inspirerad av min vän Cool satte jag R i vagnen med en flaska välling. Inom 5 minuter somnade han och jag pluggade i en ljudbok i öronen och traskade på tillsammans med appen Runkeeper.

30 raska, småsvettiga minuter blev det och det var underbart att sätta sig på trappan i solen en stund när jag kom hem. Så klart vaknade R direkt och även om det inte syns så är han INTE på något toppenhumör nu heller...



Kan bli mycket intressant att tillbringa eftermiddagen i kyrkan där vi ska vänta på L som ska sjunga med sin kör.. Bara han inte överröstar kören så får jag nog vara nöjd.

11 kommentarer:

Vuxenmamman sa...

Hej, tack för din kommentar hos mig.
Jag har skickat dig ett mejl gällande nästa vecka.

KRAm

Maria sa...

Hoppas att det gick bra i kyrkan.

Vi håller på och försöker lösa allt här hemma för den 23. Men har jag inte lyckats att ro allt i hamn:-(
R är i väg och kommer hem under kvällen någon gång, han försöker att lösa det på annat vis.
Så tyvärr kan jag inte ge något besked om jag ska med eller inte.
Behöver du boka & inte fått besked från mig så får du hoppa mig:-(

kram kram

Frida-FantastiskaMamman sa...

Så himla fin han är din lille skrutt....

Kan inte bli bättre väder för de små, lek och bus för hela slanten....

Kram

cecce sa...

Hej!

Låter jättetrevligt med en liten bloggmiddag! Kommer gärna om jag kan. När? Var?? Vilket trevligt initiativ!

Kram C

dianasdrommar sa...

Så söt han är, skönt att få en liten stund för sig sjäkv :) kram/Diana

Unknown sa...

Hej jag heter joanna och jag är 24 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om det för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)
Så besök gärna min blogg:)
Vill du inte ha såna här komentarer så ber jag om ursäkt jag försöker bara sprida den viktiga informationen jag bär på.
Kram Joanna

Evelina "Evsi" Hellström sa...

Ja det var en helt fantastiskt mysig helg!
synd du missade växjö :-( men ska bli kul att ses nästa fredag.
19 tiden blir perfekt!
kram

Fröken Isakson sa...

Åh vad stor han blivit :D . KOmmer ihåg på galan när han bara var en miniplutt. Vad kul med middagen. Önskar att jag bodde närmare. kramar

Maria sa...

Hej vännen!

Hoppas att ni har haft en härlig dag i det fina vädret!

kram kram

Fnulan sa...

Fina ungen och fina duktiga du!
Jag LÄNGTAR efter att ses nästa vecka!
LOVE

Linda sa...

Skönt med en ledig dag utan planer, det längtar jag redan efter fast vi haft hela långa helgen tillsammans utan planer:) helgerna borde vara längre:)
Nu blir det vab för moa på fredag så jag får se fram emot det även om det inte är av en rolig anledning vi är hemma, Kramkram