11 november 2011

Fredag från morgon till kväll

Blä vilken natt! R var jätterolig igår och fick ny blöja och välling vid 11 men det blev inte mycket bättre. Sedan kom pappa J hem vid halv fyra och en stund senare var R så ledsen att det blev välling igen. Fick iaf ligga i sängen tills halv åtta. Alltid något :-)

Sedan blev det så klart en tur med pappa J:s nya leksak.



Och någon annan som var riktigt glad över inköpet är familjens lilla kapten. Vi tog så klart en liten provtur och L fick så klart köra. När jag efteråt sa till henne att hon är jätteduktig på att köra båt så svarade hon "ja, det är jag!" :-)

Ikväll har vi en riktigt fredagsmyskväll! Hämtmat, tända ljus, och nu Idol med hela familjen samlad i soffan. Och jag har blivit lovad sovmorgon imorgon! Eller ja, det känns som en liten uppladdning av batterierna behövs eftersom J på söndag åker utomlands till fredag.

Nu åter till fredagsmyset :-)
(Och glöm inte höra av er om någon som läser här ska gå på eventet i Malmö.)

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Fy så slitsamt. Sovmorgon är det minsta du kan få. Tycker det skall bli en hel dag då du kan göra det du har lust.
Här är med fredagsmys med ett glas rött, Idol, ljus och brasa fast utan direkt sällskap. Älsklingen jobbar, liten sover, stora killen ser på sin TV.

Provade att baka ditt brödtips till frukost idag. Smeten luktade underbart. Luktade mandelmassa.
Brödet blev bra med. Lättbakat så det passar mig perfekt. Tack!

Kram

i min lilla lilla värld sa...

Såna nätter vill man bara glömma

Anonym sa...

Vilken fin båt ni har köpt gumman! Usch jag hoppas verkligen att du får sova bättre inatt och att sovmorgonen blir skön imorgon! KRAM!

Fnulan sa...

Men åååååååååååååå jag vill med åka!!!!!

Potatishäxan sa...

Nope jag tror inte bloggevent är min grej. Fast jag har ju aldrig provat :). Dessutom tror jag vi har julpyssel på scouterna hela dagen och jag behövs där. Mvh nybliven scoutförälder :)