27 november 2011

Bloggmingel!

Igår hade jag det riktigt kul! Kompis J och jag tog tåget ner till Malmö och Bloggfamiljens event i (på?) Fridhemsborg. 120 uppklädda, minglande tjejer intog stället där vi möttes redan i dörren av Hannah Graaf Karyd och Fnulan som varit delaktig i eventet.

Det bjöds på lite mat, vin och underhållning. Mycket priser lottades ut och vi fick med oss en goodiebag hem med innehåll från både Me&I & Make up Store och en massa andra företag.

Med tanke på att vi delade ståbord med professionella bloggare var det bara att plocka upp kameran och fota maten :-)

Hannah & jag

Fnulan & jag

Fnulan & Åse (56 kilo)

Åse, Victoria (Matplatsen) & Peter Karyd (Hannahs långa man)

Hela ligan, jag, J, Victoria & Åse

Träffade även en massa andra trevliga tjejer och jag längtar redan tills nästa gång det blir ett liknande event! Stort tack till Hannah, Peter & Fnulan som fixade det här trevliga minglet i Skåne!

6 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Men tjena fina popprinsessan!! =D Jag hittade dig!Moahaha. ;)

Kram!

åse @ 56kilo.se sa...

KRAM!

åse @ 56kilo.se sa...

C: Får jag låna bilden på mig, vic och peter? länkar till dig!

♥ Sojka ♥ sa...

Tack detsamma! :) Ja jag hade verkligen super trevligt! :)
Kram!

Anonym sa...

Hej gumman! Det ser verkligen ut att ha varit en toppenkväll. Nästa gång ska jag oxå försöka våga mig med. Angående bilderna så sitter barnen på ett stort vitt tygstycke sen har Glenn gjort om det vita i photoshop på ngt sätt. KRAM!

Fnulan sa...

Men massa tack till dig!!!!!! Länka gärna på event sidan!!!
Massa kramar!!
ps. maila gärna kort ;) ds.