10 oktober 2011

Tapas. uppmärksamhet och kändis

Söndagens tapasträff var verkligen lyckad! Mums så gott det var! Fick jättemycket nya godsaker att själv laga en annan gång. Tapas är nog min favorit för tillfället :-) Och kladdkaka, fast det är det alltid!


Idag har det regnat mest hela dagen och vi har varit inomhus större delen av dagen. Hemma, Maxi och jobbet. L har varit en duktig tjej hela dagen och vi har pysslat lite. I den mån det gick eftersom R inte var lika lugn och städad som sin syster idag.

Jag vill verkligen kunna ägna mig mer åt L, eftersom jag känner att jag ofta får gå ifrån henne för att ta R. Men så är det väl i den här åldern, och hon har verkligen stor förståelse. Men jag skulle vilja att hon känner att hon får full uppmärksamhet också.

Fast idag när vi köpte tidningen och hon såg sig själv på bild så var hon ganska stolt! Att hon var på bild, inte R :-)

Inga kommentarer: