09 oktober 2011

Söndagsevent

Idag var det äntligen ett event i här i Sundets pärla och barnen och jag nästan hängde på låset vid tio :-) Det var ett trevligt ordnat event, främst riktat till barn mellan 0-3 år, men L hade hur kul som helst trots sina 5 år. Det är två tjejer som driver bloggen babyjungeln.se som ordnat en dag med en del utställare och massa olika aktiviteter för barn att prova på. Pyssel i form av Play Mais, tyg, pärlor, fingerfärg mm. Play maisen var en klar favorit och jag som trodde att L var för gammal för det hade nog aldrig köpt det till henne annars. Men nu är det ju en toppenaktivitet för båda barnen, iaf om ett tag för R. Idag ville han bara äta det!


 Självaste Fnulan var också på plats för att dela ut Loppis dagispåsar


Och L är visst med i den lokala tidningen:
Foto: Babro Hallin

Riktigt kul när det händer något sånt här!






3 kommentarer:

Tina sa...

Hej gumman! Jag funderade på att gå dit men tänkte att mina barn var för stora (4 år) men då hade jag alltså kunnat gå då ju. Får hänga på nästa gång istället. KRAM!

Helen.HUSnrNIO sa...

Men vad kul!
Sådant där skulle jag också vilja komma iväg på med mina små. Det är ju kul att hitta på ngt utöver de vanliga upptågen!

Jag har ju inte tagit tag i dagen ännu... Funderar på att ta en kaffe till för den första stora muggen hjälpte inte nämnvärt:(

Ha en fin måndag!

Fnulan sa...

Jag blev så glad att se dig =)