31 augusti 2011

Teknikens under

Jag tror att någon sfinxat mig. Eller vad det nu heter. Tekniken är iaf inte på min sida.

När vi var i USA la skärmen till min lilla rosa dator av. Jag har ännu inte tagit tag i att kolla upp det. Fast det är kanske inte lönt.

Igår var en larminstallatör här och satte upp larmet igen efter renoveringen. När jag sedan skulle hemifrån gick det inte att larma på från ena larmpanelen. Installatören fick alltså komma hit idag igen.

Igår när jag la mig med en liten kille som inte skulle sova, försökte jag starta tv:n men fick inte igång boxen. Ahhh!
Idag fick dock J igång den men det är väl en tidsfråga innan den är helt kaputt. Kanske bra att J ska iväg i helgen så att jag kan kolla ifatt mina inspelade program ;-)

Imorse när jag skulle starta min jobbpc kunde jag inte logga in!! Jag är inte längre behörig till min egen dator! What?!? Vad är det med all teknik?!?



En snorig L som tagit sin luftrörsvidgande medicin idag, vilket var riktigt länge sedan. Lillebror R är också lite snorig så jag är ganska inställd på en natt med mycket vakentid...

Inga kommentarer: