29 juni 2011

Stress, stress, stress!

Vilken dag. Såå stressigt. Och det har inte gjort saken bättre att R varit en ledsen hostig kille idag.

Jag har jobbat, lämnat tillbaka en bikini och köpt en ny solhatt till R, jag har tvättat och röjt undan hemma, jag har packat och ny färgar jag håret. Det kändes som ett måste. J har precis kommit hem från jobbet och han hade lovat L att de skulle cykla idag, så de är ute en runda. Givetvis är R jätteledsen just nu, så det blev rekord på färgisättning. Får väl se hur detta blir... Jag hade tänkt passa på att måla tånaglarna när jag ändå satt med förg i håret men det får bli ett senare problem..

Jag vet inte hur mycket jag kommer att ha möjlighet att blogga eller läsa bloggar under semestern. Det kanske endast blir iPad-vägen och då lär det inte bli mycket bilder.

Ok, back to work!

3 kommentarer:

Östblomman sa...

Äntligen byts dina stressiga dagar mot sköna dagar i Spanien :)! Hoppas ni får en underbar vistelse och njut av varje sekund!

Säger precis som du, jag kommer inte heller vara "uppkopplad" på samma sätt under semestern, så kommentarerna kanske uteblir, men jag kommer garanterat att finnas här :).

Kram på dig!
Ha en härlig sommar!

Tina sa...

Stressa inte ihjäl dig gumman! Hoppas du kan njuta av semestern i Spanien nu! Massor av kramar!

Veronica sa...

Tjoho vad det går i en rsande fart ser jag. Hoppas att ni får det riktigt skönt nu när ni åker iväg och akta er för solen! Hälsa familjen. Kram på er