13 juni 2011

Monday

Måndag igen, lista igen, inspirerad av Jennyn igen :-)

Idag är jag lite extra glad över att:

♥ solen har visat sig hela helgen!
♥ jag blivit klippt och sluppit lite av hjälmkänslan.
♥ vi ska åka iväg på en familjeweekend tillsammas med goda vänner. Det känns extra skönt att det är saker som L tycker är kul.
♥ doggen D som verkat lite olycklig några dagar nu verkar gladare igen. Det är inte alltid man tänker på att omställningar påverkar hundar också och hon har ju varit med på gamla jobbstället i 10 år!! Inte konstigt om hon tycker att det är lite konstigt.
♥ vi har så mycket kul framför oss!
♥ jag har shoppat några nya enkla sommarklänningar till L idag och några bodysar till R.
♥ jag förmodligen ska träffa C och söta guddottern imorgon!
♥ L varit på bättre humör idag då vi varit igång större delen av dagen och hon fått leka med bästa kompisen.
♥ Maken ska ut med kunder ikväll och jag hoppas på en skön tv-kväll. Med med tanke på hur svårt L har att somna nu så kanske det är att hoppsa för mycket :-)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hoppas du hinner njuta av allt ni hittar på. Vilket lalandia är det ni skall till? Vi har varit i det vid Legoland och det var helt underbart tycker vi. Kommer helt säkert åka dit igen.
Har inte haft tid att skriva eller läsa bloggar ett tag tyvärr.
Inte konstigt du hade svårt med uppkopplingen. Vad snopet att upptäcka att modemet saknades. Hoppas det ordnar sig snart.
Kram