06 december 2010

Monday

Ännu en måndag. Det är inte så många kvar av 2010 nu... 3 förutom denna om jag har räknat rätt. Otroligt!
Har gjort en måndagslista a ´la Jennyn, och idag är jag lite extra glad över att:

♥ vi fått ha snö en "lång" period nu. I like it! Fast maken är inte så glad eftersom det ska börja byggas på firman snart.. Och det är inte så kul att han ska köra hem från Etstockholmo i snöoväder.. Och idag töar det.. Men man får vara glad för det lilla :-)
♥ allt verkar bra med mini i magen. Vi bondade rejält idag när jag låg med CTG-mätaren :-D
♥ det gick toppenbra att ta bort stygnen från D:s sår idag. Hon är så snäll vår fyrbenta lilla vän!
♥ vi ska åka på "julbordskryssning" på fredag med jobbet. Det ska bli kul!
♥ jag förmodligen kommer att träffa min gamla vän L när vi är i Oslo!
♥ mina Tradera-"fynd" verkar börja ramla in. Idag kom det andra paketet :-)
♥ jag har två nya tidningar som ligger och väntar på att jag kanske ska orka läsa lite i dem ikväll ;-) Om inte annat så har jag kvar dem till helgen då jag verkligen hoppas på lite relaxing-time!
♥ jag faktiskt fyller år i den är veckan! Har nästan förträngt det... Det känns liksom inte så betydelsefullt längre, det finns så mycket roligare saker att fira. Men visst, födelsedag är alltid födelsedag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!