02 juni 2016

Poolhäng & badkruka

Oj, denna veckan har liksom försvunnit i ett rasande tempo! Att jag tappat en dag pga vab gör så klart sitt till (R mådde bättre idag men fick hänga med mig till jobbet istället för förskolan just in case). Och att jag varit totalt låst pga vår lilla valp W är ännu en bidragande orsak. Har inte varit i affären ordentligt sedan i lördags och det började bli knapert på tandkrämsfronten för R och flingfronten för L :-) Men det är iaf uppstyrt nu!

Morgondagen är också lite annorlunda då det bara blir en halvdag på jobbet och sedan kommer resten av dagen att spenderas med arbetskamraterna men på annat ställe än just jobbet. Mer om det efter morgondagen då agendan fortfarande är hemlig. Fast det har ju sina fördelar att vara gift med chefen så jag vet ju det mesta som kommer att hända :-)


Jag är verkligen såå nöjd över att vi tog beslutet igår kväll att sätta upp vår gamla pool i en hörna av trädgården. Där har barnen med kompisar spenderat eftermiddagen, trots att det inte hunnit värmas upp supermycket. Ja, hela familjen har faktiskt tagit sig ett dopp! Och jag är ju ändå en badkruka :-) Ljuvliga sommarvärme! Njuter!

Inga kommentarer: