20 maj 2016

Fredagsplaner


Så var denna arbetsveckan också slut. Lite annorlunda med en förkylning som inte ville släppa taget om mig, men nu känner jag ingen stress. En helg med eventuell sovmorgon (gärna i plural!) står på agendan :-)

R ska på kalas på Busfabriken och sedan blir det sushi & film. Även om jag älskar vårt liv som många tycker är väldigt socialt så älskar jag också sådana här kvällar. Att bara få vara utan några som helst krav (vilka oftast bara är mina egna). Det kan bli pyjamasbyxor och mat framför tv:n. Ikväll passar det bra med sushi vilket L älskar men R inte älskar lika mycket. "Jag älskar inte det." som han själv skulle sagt :-) Han äter gärna bara riset och sojan, och ikväll kommer han ju att få mat på kalaset så då funkar det ju om han bara vill ha en risklump eller två.

Hur ser dina fredagsplaner ut?

Inga kommentarer: