04 april 2016

Tjejhelg på Solsidan

Nu är tjejhelgen på Solsidan över. Det var en riktigt skön helg även om den inte precis började som planerat. Min käre man fick mig att köra med släp till en kund som ligger på vägen. Att köra med släp är inte min favoritsysselsättning.. Det går bra så länge man kan köra rakt fram och slipper backa :-) När jag sedan kom fram till kunden hade alla gått på lunch. Klockan ett! Jag blev arg som ett bi! Nej som sagt, det ingick inte i min plan!

Men allt löste sig till slut och med hög volym på musiken den sista biten blev jag på bra humör igen!


Helgen spenderades med en hel del ätande & drickande, en hel del bastande och badande (i badtunnan). Lite massage och föreläsning om hypnos samt lite praktiska övningar(!) - vilket var superintressant! Jag fick lite tips på övningar som förhoppningsvis kan få mig att somna lättare på kvällarna.


Det är ett härligt gäng från högskoletiden som träffas två gånger om året ungefär. Utspridda i halva landet (ingen i Norrland) kan inte alla vara med alltid, men så är det ju.

Helgen var planerad att gå på temat VÄLBEFINNANDE & alla var nere i varv när de lämnade Solsidan på söndagen. Jag tror verkligen att vi lyckades! Det enda vi inte lyckades med var nog helgens playlist...

1 kommentar:

Emelie Babunovic sa...

Låter himla trevligt och lyxigt ♡ man behöver sådana helger.

Kram fina

PS. Du är en badass som vågar köra med släp!! Hade jag aldrig vågat göra ☺! Ds