17 april 2016

Ålderstecken??

Igår på lekplatsen funderade jag lite. Gungade ett tag och mådde nästan illa, ha ha!
När hände det, liksom? Är det ett ålderstecken? Att må illa av en gunga på en lekplats....Nog för att jag har lite dödsångest av att åka karusell efter att barnen fötts...


Den senaste tiden har jag också under mina lediga dagar vaknat tidigt. Att vakna tidigt är kanske inte så konstigt, men jag har alltid uppskattat väldigt mycket att kunna ligga och slumra vidare. Har nästan kunnat bli irriterad på J när han velat gå upp tidigt på helgen. Oh no! Är det helg ska det njutas! Men har som sagt under den senaste tiden vaknat tidigt och inte känt något behov av att somna om eller vila vidare. Igår smög jag till och med upp för att inte väcka barnen när jag skulle läsa :-)

Vart ska detta sluta? :-)

Inga kommentarer: