21 mars 2016

Vakna på fel sida & vattenskoter

Sov ganska bra, trots att hamstern Tintin inte gick att stänga in i något annat rum (eftersom vi tagit bort alla innerdörrar förutom toadörren!). Hemma kan jag inte sova eftersom jag hör hur hon springer i hjulet om nätterna :-) Vaknade upp en gång och fick fundera en stund över var jag befann mig. Kände att jag liksom inte låg på rätt håll. För att spexa till det lite ligger tvärtom i sängarna här i stugan jämfört med hemma..

Vaknade upp och var taggad att komma igång med dagens aktiviteter. Kratta löv stod på min agenda - åka vattenskoter stod på dotterns :-)


Och hon ÄLSKADE det! Hon ville aldrig sluta köra/åka och enda anledningen till att hon till slut klev av var för att bränslet tog slut, ha ha! Och pappa J var inte precis missnöjd över att få tillbringa en stund på sin nya leksak!

R tyckte att det såg lite läskigt ut, trots att han åkt tidigare en gång i Turkiet, och ville inte prova idag.


Nu är tomten ganska fri från gamla löv och jag är mör i kroppen! Vi tog ett uppmjukande bad i den vedeldade tunnan innan vi åkte och shoppade lite mat. Såå skönt!

Nu har familjen landat i sofforna igen. Alla mätta. Alla trötta, Alla nöjda.

1 kommentar:

Theresa sa...

Det där ser riktigt kul ut! Min karl vill gärna ha en sådan leksak också! ��